Bride wars!



Kollade nyss på filmen Bride wars som är bioaktuell nu och sånt, så ni vet väl typ vad den handlar om. Två bästa kompisar som blir förlovade nästan samtidigt och sen dom var små barn hade dom drömt om sitt bröllop på samma hotell och allt. Så när dom bestämt datum så blir datumen blandade och deras bröllop blir på samma datum vilket leder till att dom ska tävla om de bästa, finaste, största bröllopet.

Jag tyckte att denna filmen var bättre än jag förväntade mig och jag trodde jag skulle gilla den, den hade stunder då jag började gråta, känslor och mmm den fick en att tänka lite. Visst den var väl kanske lite förutsägbar på vissa delar men ändå både rolig, romantisk, vardaglig, känslosam och bra på samma gång. Tycker helt klart att ni ska se den om ni får möjlighet till det. Första filmen (förutom Twilight) som får fem blööbies utav fem möjliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0