Dagens skrivpuff.

Så då föll jag också för trenden att skriva en liten puff, jag har ju så mycket fritid på mina händer så jag tyckte att jag kunde testa på, man blir ju lite sugen när man ser hur bra så många andra skriver så here i go (;

Dagens skrivpuff börjar med 'tiden stod stilla när'.

Tiden stod stilla när våra läppar möttes, det var som om ingenting annat fanns.
Han och jag, jag och han. Vi var ett och just där och då kunde inget röra oss.
Men vi visste båda två att lyckan snart skulle vara slut, vi var inte ämnade för varandra.
Han var den rika men charmiga killen, jag var bara en barnflicka i hans hus.
Hur passionerat allting än var för stunden så var det som att bita i den förbjudna frukten.
Våra möten var hemliga och alltid på säkert avstånd från verkligheten,
för i verkligheten där hade han redan sin fru och sina två döttrar..

- hoppas att detta var okej, iaf för första försöket (:


Kommentarer
Postat av: Lisette

Det var faktiskt bra skrivit :)

2009-03-08 @ 02:20:38
URL: http://kornoholic.blogg.se/
Postat av: lena-från skrivpuff

Detvar bra, du pressade ihop en stor berättelse på några få rader. man vill läsa mer av dej.



välkommen till skrivpuff.

2009-03-08 @ 09:09:00
URL: http://humlarum.blogspot.com
Postat av: myrann

dutti :)

2009-03-08 @ 13:42:50
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0