en släng av saknad.

Asså det är fan sjukt vad tiden går snabbt. Snart är det 1år sen jag kom hem från Bulgarien.
Gick in på facebook för jag skulle se om jag hade en bild på bobbelibob och hans fru caroline så jag kunde tagga dom men d hade jag inte lagt upp så såg jag den söta bilden på mig och Pepo och fick nästan tårar i ögonen.
Jag saknar dom faktiskt en hel del, det är sjukt hur människor kan sätta sig på en sådär.
Han har en sån personlighet som man inte kan ogilla, eller jo de finns ju människor som inte är så öppna och accepterar lika mycket som andra så visst. Men jag gillade han jätte mycket, lika så med Any för hon var också en sjukt rolig person helt underbar. Tänk om jag aldrig mer kommer se dom igen ): svider i hjärtat..

me and my favorit Pepo (:
me and my favorit Any (:


merry christmas, kanske lite sent? eller tidigt^^ hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0