Fredag hela dagen.

Japp då är man hemma, eller ja jag kom ju ifs hem runt halv ett så gick jag och la mig efter att jag ätit två bitar skinka.
Sov tills pappa skulle hämta syrran så sprang jag in på ica och handlade plus hämta ut mitt paket med kläder, kul ju, man följer deras jävla mått där för att man vill att kläderna ska passa men nej nästan inte ett ändaste jävla plagg passade, antingen förstort eller för litet. Jävla mög ): bara beställa nytt senare..

Sen sov jag en sväng till tills middagen var klar så åt vi makaronilåda och snitzel och de va väldigt gott, så ble jag jävligt sleden därefter. slog mig i magen bara sådär. Sen har jag skickat mess med Anna lite om kvällen, dock inte mycket klokare:P haha. Jaja klockan är inte så mycket så vi skulle höras senare.

Själv ska jag iaf kolla kläder då de är en sak som alltid tar så långt tid för mig, så om jag gör de nu och hittar något kan jag säkert ta mig en halvtimmes tupplur till jag är fan trött. Denna helgen ska jag fan sova så jävla gott. sovmorgon, fan va skönt (; haha.

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0