Fredagen är här.

Blev väckt för över en timmesen av att Jennie knacka på min dörr, 'sover du fortfarande' jag var helt död och trodde först att de var min morbror som knacka innan hon då öppnade munnen och börja snacka hihi.
Sen lämnade hon mig ifred och jag tänkte på maten mamma lagt i kylen blev förbannad för jag inte hitta den först och trodde någon käkat upp de, när minisyrran sen visa mig maten blev jag åter sur för d va fan inte mycke mat alltså.

Sen har jag suttit och snackat med Jennie på mitt rum samtidigt som brushan hållt på att springa in och visa motorcyklar hela tiden. Ja han har hittat hem, får väl se hur länge han stannar hemma då(; hehe..

Nu ska jag iaf göra lite pommes och ta snitzlen från färdigmaten och kränga de till middag sen ta en sväng om mackedonkan påvägen till Sandra, de är tanken så jag inte blir hungrig för tidigt på kvällen..
Så ska vi fan röja ikväll, de blir nog jävligt roligt skulle jag tro (: wii. längtar lite smått.
Klädproblemet har inte löst sig, fan har inga snygga kläder jag måste köpa en ny garderoben inför sommaren, jag måste!!!

Men nu orkar jag inte skriva mer för jag ska göra mig klar till ikväll, vi hörs senare! Tja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0