Goddag!

Jaha då är helgen på ingång (:  och imorgon ska jag sticka iväg och festa med Anna, vi får väl se om de blir fler och vart vi hamnar men Hbg verkar det luta åt sen får vi se , ska bli roligt iallafall även om man är fattig men konstigt. Jag klarar mig iaf. Tacka gudarna för att jag bor hemma, aldrig vat så glad som jag är nu när jag har en sådan ekonomiskkris..

Idag har jag varit och övningskört lite med pappa och brushan, gick väl hyfsat. Sen har inte så mycket hänt, har iaf precis käkat middag som fick bli chili con carne för jag hade ingen lust att äta pasta idag IGEN.. Så fick ta en paus.

Nej jag har väl inte så mycket annat att skriva så ha en fortsatt bra dag!

xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0