Godmorgon!

Wiii solen skiner minsan idag också (: 
Gick upp för ett tag sen så fick jag fixa med disken och sånt för de såg ut som ett bombnedslag i köket, ska snart ta hjälp av brushan eller någon och dammsuga nedervåningen sen ska jag duscha och dra ut hade jag tänkt.
wii wii sol sol sol (:

Kom ändå i säng en aning sent, kollade på Andra Avenyn, Ugly Betty, Gossip Girl, One tree hill sen satte jag filmen Confessions of a shopaholic på repete men såg ingenting av den. Får göra de i helgen för de är tydligen bio premiär av den filmen idag (:

Men ha en bra dag allesammans.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0