Godnatt mina vänner.

Ja nu har vi spelat poker hela kvällen typ, förutom med en paus då jag körde och lämnade brushan och My hos henne. Så tog vi en omväg hem då vi skulle köra till klippan och pappa skulle ha snus, fan va läskigt på motorvägen dimman va cepe tjock jag ett tag körde jag väl 50km/h där för man såg inte ett skit och så skulle jag ju av där i östa haha.
Men hem kom vi ju sen utan probs..

Så spelade jag pappa syrran och töserna poker men töserna åkte ut dirr för de blev dags för dom att sova och sen spelade vi till typ nu men vi fick köra all in tills någon vann för att de är sängdags.
Upp igen kvart i sju imorgon så jag hinner duscha innan jag drar med bussen. usch kommer dö, för imorgon är en lång dag fast d tjata jag ju om hela förra veckan att varje dag skulle bli men faktiskt imorgon blir de. Men jag överlever (; hihi..

Ja då har jag inte mer att säga så Godnatt och sov gott (:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0