High school musical 3



Bara efter några få minuter var tårkanalen igång med utpumpning ur ena ögat, ja jag är så mesig när det kommer till att visa känslor och blir smått avundsjuk och tycker det är så gulligt så ja när Troy och Gabriella stod och snacka i början av filmen så wööh wööh, kom där kanske två tårar eller något..

Sen när filmen håller på att ta slut så börjar jag gråta ännu mer, ibland är det ganska skönt faktiskt (: Gråta åt lyckliga slut, eller åt känslor, bara känna filmen och ja..

High School Musical 3 handlar om deras sista år på high school vilket ni kanske egentligen redan visste då den heter senior year. Det är förberedelser inför bal, studenten och slutshowen. Det ska fattas beslut som rör ens framtid ganska så mycket. De handlar om rampljuset och vänskap. Filmen förmedlar en hel hög med känslor och jag tyckte den var bättre än jag först trodde jag skulle tycka. Visst ettan är fortfarande bäst tycker jag men den va bättre än förväntat (:
Så filmen får faktiskt tre och en halv till fyra utav fem blööbies  av mig (:


Kommentarer
Postat av: myrann

jag sa ju att det var en bölefilm :D haha.. jag böla som en gris. men jag har fortfarande inte fått tummarna loss att se slutet. så ska sätta mig och göra det nu med en påse chips ;D

2009-03-15 @ 12:19:15
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0