Jag har aldrig varit på Gröna Lund.

Jag föredrar Liseberg hundratusen gånger om, palla åka fler timmar än nödvändigt bara för att komma till ett nöjesfält. Fast nu när jag läste om den nya berg-och-dalbanan så undrar jag för fan va jag skulle vilja åka den. Bara se så läskig den ser ut, de pirrar nog fan i magen skulle jag tro. Stod att det var värdlens högsta och längsta berg-och-dalbanan. eeew (; Sen att vagnarna man sitter i roterar under åkturens gång gör d bara ännu häftigare tycker jag ;D

25 April har den 'premiär' , fan skulle nästan åkt dit men skulle tro att alla stockholmare skulle stå och knuffas där för alla är väl som jag älskar karuseller som är snabba, upp och ner och läskiga.

Pappa har alltid tyckt de varit väldigt konstigt att jag kunde va bilsjuk i långa åkturer men inte efter en runda i tex: vivelvinden, så han började tro att jag fejkade bilåksjukan men nej så är de inte. Kan börja må illa i bilen men om man sänker värmen och låter d blåsa lite blir de bättre...
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0