Kommer ha skallebank ikväll.

För jag har bestämt att håret ska ur ikväll, det börjar trassla igen så lika bra att ta av de och kanske sätta i de senare igen, köpa nytt som kanske inte trasslar så mycket. Vilket jag egentligen inte tycker min borde då jag köpt mitt från ett företag och ja de är äkta hår. Men ja, de kanske inte ska sitta i för länge o jag har haft i de kanske två månader ? Men nu är de dags att ta av de och jag kommer få jävligt ont i hårbotten om ska ta bort allt limm med luskam för satan i gatan va d kan sitta. Fast har ju limborttagnings medel men brukar inte slösa på de dirr. Istället sliter jag av håret, not good.

Men nu återgå till kalaset, maten är äten och jag är proppmätt. Fett god potatisgrattäng helt krämig och cepe god.
mmmm orgasm ^^, höhö.. Snart blir de goda kakor, mums (: Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0