Kunde platsat på tjuvlyssnat.se

När jag åkte hem i skogsmullebussen så åkte jag med en massa små barn vet inte vilken klass dom kunde gått i med lågstadiet räcker väl att säga. Iaf så bara är där en liten kille som helt plötsligt säger;
- Robin, vet du va ragga är?! (får inget svar och fortsätter) Man går på stan och krockar med tjejer.

Haha så jävla sött, och varför jag tror den platsat på tjuvlyssnat är väl för att den som så många andra inte egentligen klassas som rolig men när man är med om situationen så är den gullig, rolig eller något annat. Men för utomstående så kanske inte lika mycket.

Men den killen är ju stört skön (; hihi..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0