Kvällen är här.

Så då har jag fått svar på ett av mina mail så imorgon åker jag troligen iväg och börjar planera lite för framtiden.
Sen går även CV delarna framåt så jag är klar att skicka iväg några ansökningar, ska bara leta upp passande bilder. Här fungerar ju inte att ta någon ful fyllebild där man har sneaögon och ett flin från en annan värld^^ haha.

Jag känner mig ganska så tom på ord idag, kan ju inte hålla på att skriva om cv't hela tiden och glädjen för allt sånt smått. Så därför känner jag mig tom för det är de ända som händer just nu. Ligger inte ens på soffan lika mycket.
Men magen kurrar och jag är hungrig så nu blir det mat och jag återkommer när jag har något bättre att säga.

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Då får vi hoppas att d går bra, vad d än är du ska göra i morgon ^^, <3

2009-03-11 @ 20:57:46
URL: http://kornoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0