Kvällen närmar sig sitt slut.



Spenderar lite tid framför tvn tillsammans med syrran, så är väl lika bra att jag snart gå tillbaka innan hon ropar efter mig.
Men de roliga är att klockan i tvrummet har stannat på kvart i tolv och när jag kom hit och såg att klockan va kvar över elva blev jag sjukt paff först sen kom jag ju på mig själv vara förvirrad igen..

Åter de där med vattnet.
Jo för varje gång jag går på toaletten så tänker jag på att "spola" genom att hälla vatten med en hink men sen så tänker jag inte längre och går mot vasken och ska tvätta händerna. Samma visa varje gång så jävla klok man är alltså^^,

Men nu ska vi kolla på 'The mentalist' sen får vi se om det blir sängen eller åter mer film (: Men hörs senare..

Kommentarer
Postat av: sara

tack så mycket :) jag är helt övertygad att allt kommer gå bra så läge allt är bra mellan mig och anders. och som det är nu så är det inga tvivel där heller :)

2009-03-04 @ 23:52:14
URL: http://saarathelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0