Lång jävla måndag.

Allting började egentligen efter jag sagt godnatt, jag gick och borstade tänderna sen började jag må illa. Tänkte jag kanske svalt tandkräm för jag kan få ont i magen och sånt av de men de går sen över med lite vatten. Gick och la mig, tog evigheters evigheter.

Imorse vaknade jag flera gånger av hjärtklappning för jag trodde folket glömt och väcka mig, första gången vakna jag tjugo över fem, sen kvart i sex då jag trodde den va kvart i sju, sen lite över sex sen fem i halv sju sen kvart i sju när mamma äntligen väckte mig. Shit vilken morgon. Hatar få sånna utbrott i hjärtat för de skrämmer vettet ur mig och jag blir verkligen cepe rädd :S

Illamåendet från natten satt fortfarande i maggropen så nu i efterhand så tror jag nog bara jag varit nervös eller något. Gick över iaf på eftermiddagen utan att jag gjort något speciellt..

Hoppa i duschen och hällde i mig ett glas vatten för något annat hade jag inte tid med plus att fanns inget annat att ta.
Tog bussen och slapp betala lilla vägen härifrån till Pp igen (: hihi.. Ja sen har jag varit på typ kurs hela förmiddagen, halv nio till tolv fy fan min röv domnade typ bort där ett tag kändes det som.

Sen fick jag några glada nyheter idag som bara får fågelkvittrandet till ännu mer skönsång (:

Direkt jag kom hem idag vid fem tiden slängde jag en pan pizza i micron käkade den, spelade poker med syrrorna sen slängde jag även in en pirog och nu är jag mätt som fan. Men jag hade fan inte ätit något idag, eller jo just d fick en bulle på kursen ifs (; Men ja inte mycket mat direkt.

Och nu börjar jag känna av tröttheten i kroppen som smyger sig på en, fy fan.. Är verkligen död.
Men bara bita ihopa och fortsätta jobba så bra som jag gör (:

Nu ska jag läsa mailen, kolla facebook sen lägger jag mig på soffan så ha en bra måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0