Mycket behövs inte,

ibland räcker det med dom där små sakerna.

Nej, det behövs minsann inte mycket för att göra mig glad, innan ville jag t.o.m börja gråta.
Jag är knäpp, jag tror jag börjar tappa greppet, men var inne på platsbanken igen.
Att jag inte tänkt på denna idéen förut det vet jag inte men där hittade jag ju en hel hög med passande jobb.
Jag vill så himla mycket så kan något ljusna för mig och bara låta mig få lite lycka.
Nu när jag väl lägger manken till, jag vill verkligen!!

Vad jag dock skulle behöva är en kurs i hur man ska skriva ett CV, men pappa får hjälpa mig med den biten skulle jag tro. För de ska minsann skrivas snabbt som attans och det ska bli bra och lockande, I'm gonna make it.. Jag vill..

Små saker kan ibland locka en ur sitt skal och jag vet att jag är knäpp som blir glad för detta,
men det är som att jag ser ljuset i tunnlens ände och känner att de börjar gå uppåt.
Känns fan bra i hela magen, hoppet är tillbaka. Så allt man nu får hoppas är att fortsättningen går bra. Jag vill! Fan vad jag vill!

Hade klockan inte varit så mycket hade jag fan öst musiken och hoppat runder, så glad är jag just nu.
Och ingenting ska ta de ifrån mig, inte just nu. Nu ska jag njuta för de lilla som behövs.

Nu blir det film, så godnatt! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0