Naturbesök.

Hade varit skönt om vädret hade kunnat vända, sluta blåsa och bli varmt. För jag skulle väldigt gärna vilja gå ut i skogen men vem pallar packa på sig tiokilo kläder bara för att gå en liten runda, dessutom ska man gå långt blir man bara fett varm. Nej men bilderna från förra året som jag lägger upp lite då och då, speciellt dom där jag sitter i skogen, ja men dom får mig att vilja sticka ut.

Så om det är lite fint väder imorgon och jag inte är alldeles för trött när jag kommer hem så beger jag mig nog ut.  KANSKE, har lite annat att göra också så vi får väl se.. Nu kom jag också på att jag vill ha kläderna jag beställt, hade varit najs (: Även om det är mest strandkläder så jag inte får någon användning men ja.. Blir nog bra!

Börjar bli lite hungrig, va satan ska jag äta. Aja nu beger jag mig ut i köket och letar mat.
Höres, synes eller något. Ha det så bra!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0