Nerslagen från min stege.

Så då var jag hemma igen, och jag har egentligen inte så mycket att skriva men vi börjar med imorse.
Efter att jag skrev här så gick jag och rota fram middag i frysen la de i micron, borsta håret men luggen hade sitt egna liv som jag inte ens orkade engagera mig i så jag åkte senare iväg med stå lugg, who cares?^^
Jaja la iaf maten i micron, fixade vid mig sen gick jag ut med zindy i de fina vädret, ååååh sooool :D

Sen när maten var klar kom min morbror så medans jag åt satt vi och snackade lite sen körde han mig dit jag skulle och jag har varit där ända tills nu typ. Gick kanske inte sådär jätte bra ): Men jag ska inte låta detta ta ner mig, nej inget ska.
Bättre lycka nästa vecka! Fan ska (:

Nej nu måste jag äta, är fan dö hungrig faktiskt. Ha de bra! (:


Kommentarer
Postat av: Änna

varför gick det inte bra då vännen ?

2009-03-18 @ 18:12:08
URL: http://justannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0