Nu säger jag Godnatt..

För jag orkar inte sitta här och knappa mer, pappa sitter i tv-rummet.
Haha där känns det nästan som jag är en liten tonåring som har skola om några timmar och egentligen inte får sitta uppe nu, men så är det inte. Men känns ändå bättre om dom tror jag lägger mig normaltid, efter fast jag dagen efter alltid påpekar när jag kom i säng och hur sent jag vaknade, hmm jag är inte riktigt normal.

To do list idag;
- skicka iväg en ansökan om ett jobb. (även om man tror man inte kommer få d pga för lite erfarenhet, så ska jag sluta tänka så och tänka possitivt, dessutom känns de bättre att skicka iväg den och bli dissad än missa ett jobbtillfälle för jag tror att jag inte ska få de.)
- Städa undan efter festen. (Jag vet kanske borde gjorts för längesen men jag får skylla på att jag inte mår så bra, men kan ta ett snabbt ryck idag, de tar egentligen inte sååå långt tid. Dessutom kommer jag ut lite, friskluft är bra)
- Fixa lite här hemma, dom små sakerna som står på mitt kontrakt så lite städning och plocka lite där och lite där.

Blir nog bra, inte så mycket. Men lite tidsfördriv iallafall.
söta drömmar (:

pengar växer visst på träd (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0