Så kvällen är snart slut.


minisyrran när hon var yngre.


Och jag tycker jag har gjort en hel del bra saker idag att jag fan SKA lägga mig itid.
Jag får sova tidigt, även fast klockan bara är tio så får jag gå och lägga mig. Men det kommer aldrig hända.

Så jag gjorde lite popcorn efter att jag snackat lite med pappa om hur omöjligt det känns med cv't. Så nu har vi en ny plan som jag ska våga mig att ta, får se om chansen finns isånnafall ska hon få en fet kram (:
Ja så gjorde jag då popcorn och kollade på Andra Avenyn tillsammans med minisyrran, nog andra gången jag ser de programet på tvn, annars blir de ju alltid på datorn via svt's hemsida..

Jaja, snart ska jag ner i källaren och hämta upp min tvätt, fixa in de i garderoben sen ska jag tända lite ljus.
Sätta igång en film och sen ska jag bara slappa och försöka sova, kanske t.o.m testa varm mjölk om de hjälper en att bli trött. Papper säger de, och syrran har testat en gång. Vet dock inte hur de gick för henne men ska kanske testa om d skulle behövas.

Nu blir de allra först lite bloggläsning, sen beger jag mig härifrån.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0