Sledenmört.

Fy fan jag är verkligen dö sleden. Hållt mig sysselsatt hela dagen och fått ännu mer goda nyheter.   Sen tog jag tåget till Perstorp för att vänta på mamma så stack in och solade (första gången på säkert två år) Dö varm, och huvudvärk på de och trötthet. Känns jävligt bra alltså.

Ska lägga mig och vila en timme sen beger jag mig iväg igen, ska på möte halv sex sen kommer jag nog fan somna tidigt ikväll, om inget annat så vill jag verkligen de för jag är död och de är fan bara tisdag :S usch herregud..

Ha det bra.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0