Söndags ångest.

Usch detta är första söndagen på evigheter som jag har ångest för morgondagen, upp tidigt :/ buhu..   Men ja jag överlever säkerligen, men usch kommer bli en lång måndag känns det som..

Idag gick jag upp efter 11, men jag får faktiskt ta sovmorgon eftersom att det är söndag plus att jag gick o la mig ganska sent inatt så .. Loggade in på MSN direkt jag vaknade för idag har jag ett litet projekt igång (: Får se hur d kommer sluta, men blir nog okej iaf är inte bäst på detta men ger de ett försök (:

Sen fick jag veta att vi skulle ha fika gäster sen skulle jag börja på middagen så jag hoppade i duschen , gästerna kom och fikade FÖRE middagen haha. Sen blev maten klar och jag mumsade i mig.
Blev kroketter, fylldbaconlindad fläskfilé , grönsaker och bearnaisesås. Smarrigt värre :D Så nu är jag en aning mätt.

Just de har även beställt en omgång kläder, blir typ till badsäsongen har ju ingen bikini som passar så fick köpa nytt.
Och jag har hittat en jätte snygg jacka som jag vill ha som jag troligen också kommer att beställa, och någon cardigan då jag vill ha , bra att ha till hands (:

Töserna håller på att flytta runder där uppe, D ska ut ur rummet dom har och ta "vardagsrummet" där uppe till henne. Så man hör hur dom bråkar med varandra, ska bli skönt när de är över hehe..

Så blir det väl någon runda körd idag också då mjölken är slut och behövs handlas iaf (: Timmarna har ju typ bara sprungit iväg idag för att en av dom gått åt att laga middag och sånt. Nej detta är min söndag so far..

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0