Splinter.



Inatt kollade jag på en skräckfilm vid namn 'Splinter', de va ju värsta konstiga filmen ever.

Ett par vid namn Seth och Polly skulle ut och campa typ fira sin förlovning med att sexa under stjärnorna, men kunde inte få upp tältet och något blev fel så dom skulle åka till ett motell istället. Under bilfärden så blir dom kapade av en fånge på rymmen och hans flickvän Lace, dom är påväg till mexico så gullparets romantiska campingresa blir inte riktigt av. När det senare börjar skymma så råkar dom köra på något som dom inte vet vad det är så Seth och Lace går och kollar för dom tror det är Lace's hund men den är ju helt mosad och konstig. Så dom kör därifrån efter ha blivit skrämda av att den efter ett försök att attakera.

Dom kör till en bensinstation för att tanka och fixa kylaren och handla lite men blir fast då en parasit går lös, den går in via trästickor och gör en till värsta galningen. Och där i bensinmacken blir dom fast och måste lösa sin väg ut. Och då tycker jag att den faktiskt blir lite spännande och så, men jag tyckte ändå att den var lite kass fast å andra sidan brukar skräckfilmer nu för tiden vara så osanna, så överdrivna och helt knäppa och jag förvänta mig ifs inget normalt då jag läste om filmen. Men ja, den är väl lite sevärd ändå.  Filmen får två av fem blööbies av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0