Tiden går inte snabbt.

Ja antingen går tiden sakta eller så är det bara att d känns så för att jag får mer av dagen nu när jag är uppe så tidigt på morgonen, alltså jag kommer nog va helt död i helgen för jag är inte van vid detta. Men än så länge så känns allt bra och då tar jag vara på de och njuter (: Men hade ju såklart varit hundra ggr bättre med sol och värme ;D hihi..

Har kollat på NCIS och käkat min kvällsmat och är nu dö mätt men verkar vara törstig exakt hela tiden så får väl ta mig ett glas eller två (; Sen ska jag kolla på The Mentalist klockan nio och efter de så kommer jag nog krypa i sängen skulle jag tro. Tänk att jag bara kunde vända på dygnet så helt plötsligt. Men skönt är det faktiskt, men kanske ni förstått så som jag älter de hela tiden hehe..

Nu säger jag godnatt så har jag de gjort, NATTI!! (:

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0