Utseendemässig förändring.

Alltså, det är ganska roligt att se bilder på personer man kanske gick i skolan med på OD-skola när man var en liten knatte, som man senare kanske fortfarande sett lite smått på bussen och sånt när man blev äldre.
Men sen bara slutat, att senare se bilder på typ Facebook och sånt är ganska roligt. Man tror man minns hur dom typ ser ut men ändå har dom förändrats en hel del.
hihi jag tycker detta är ganska så roligt, men jag vet redan att jag är lite efterbliven. Men gör inte mig något, jag har ett roligare liv då, kan roa mig själv^^,

Kommentarer
Postat av: becca

fin blogg :D

2009-03-12 @ 11:40:18
URL: http://monkeymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0