Vatten uppsamling,

Då var det dags igen, klockan blev typ tjugo i sju och vi började spola upp en massa vatten i dunkar och badkaret fylldes så att man typ kan "spola" efter man varit på dass, man kan ju egentligen göra de om man vill men sen låter d som hela toastolen ska ta sig ett skutt upp till månen de bara låter och bubblar och dönar. Är ju fett jobbigt för mamma&pappa som har rummet bredvid toaletten och även mig som ligger vägg i vägg jag hade ju aldrig kunnat sova med de dönandet.

Snart färdigt, ändå är vi bara inne på tredje dagen, de är egentligen inte så farligt som d egentligen låter, jag menar man är inte uppe och kissar eller bajsar många gånger under nattetid, inte heller dricker man lika mycket vatten som på dagtid så några timmar utan maxadstråle i kranen, de kan man ju leva med. Jag kan, då kan du! (: höhö..
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0