Vattnet tog en himla tid på sig att koka,

Kokade vatten i tekokaren innan för att jag inte orkade koka på spisen men när jag väl kommer tillbaka för att fixa blåbärssoppan ja då hade klart pappa börjar göra kaffe för en snubbe från "AHA" är här för att snabbt snacka om dom böckerna men nog snackar dom inte om de, nej de snackas sjukdomar, jobb och allt annat men inte de som ska^^,

Själv kollar jag på The Mentalist (eller hur man nu stavar de) som jag spelat in för någon dag sen , och väntar ännu en gång på att mitt vatten ska koka. Sen ska jag mysa ner på mig nytt i soffan och dricka blåbärssoppa och bara gosa en massa (:

Va ute med Zindy innan idag och såg hur hela tomten såg ut med fimpar och ölburkar, de är väl de negativa med att ha fest. För de finns ju ingen som tar hänssyn till att man har en hund som springer runder där, menar jag vill inte att hon ska äta upp dom eller tugga sönder ölburkar och skära sig i munnen eller liknande. Men plockade undan alla glasflaskor jag hittade påvägen tillbaka till huset, blev en nio stycken kanske. Ska ut och rensa och sånt imorgon om jag orkar, hade tänkte o ta de igår egentligen när lillebror kom hem för att fixa in musiken men han kom aldrig hem så får se när han tänkt pallra sig hem igen. Han är en liten toffel tycker jag (;

Nej nu ska jag gå igen, ha en bra tisdag!
(glöm inte att Andra Avenyn visas ikväll, och läggs upp på svt's hemsida hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0