Bekymmer går över med tiden..

Var ute i köket och tog ett glas vatten nyss och hörde fågelkvitter och såg att det börjar ljusna. Minnena går tillbaka till en moppe tiden och en gång då jag och Anna körde hem tidigt på morgonen och då var de redan ljust ute. Då hade man också bekymmer men idagsläget kan man nästan skratta bort dom för det är inget jämfört med vad dagen ger. Så jag undrar vilken katastrof som kommer slå ner mig om några år för att jag ska kunna skratta bort dagens misstag. Jag undrar jag, men jag längtar verkligen inte..

Nu ska jag sova, så godnatt (;

Kommentarer
Postat av: myrann

bra skrivet som fan!

2009-05-23 @ 11:24:15
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0