Bilen är städad (;

Tog och körde bak bilen bakomhuset, tog med mig dammsugaren och koppla in den i en förlängningssladd sen dammsög jag hela bilen, blev lite snack med nextdoor grannarna som var ute sen blev jag klar med dammsugningen och har precis kommit in, nu ska en skiva brännas så att jag och syrran har något bra att lyssna på imorgon när vi kör till fotbollsträningen (: För det är snart tisdag, wihoo ;D

Hade gärna stuckit och kört en runda, men har ingen speciellväg att köra så får ta min lilla roadtrip en annan dag istället (: För ja slösa bensin på nothing at all är inte de bästa. Så istället ska jag kolla på mitt Gossip Girl avsnitt som jag fortfarande inte sett, så vi hörs kanske senare (:

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0