Dagen!

Runt tolv sen har jag varit ute och solat och grejat nästan hela dagen. Mamsen och papsen höll på att rensa i trädgården, riva staket och grejer tillsammans med hjälp från mina andra syskon. Poolen kom också upp idag, vilket var väldigt härligt (dock cepe kallt vatten men iaf).

Jennie kom över en sväng och vi gick mellan solning och doppning typ i flera timmar, Zimpe har varit på besök och de va skönt och "svalt" i hans bil om man jämför hur varmt de varit idag. I skuggan var de uppe mot 26grader tror jag och solen ska vi inte snacka om. Sen att de knappt blåst heller, ja shit knappt varm alls:P haha.

Men varit himla roligt idag iallafall, spelat lite badminton, käkat pizza, suttit och hållt mamma&pappa sällskap i tvrummet ett litet tag, varit ute och gått en runda tillsammans med syrran, Jennie och söttotten Emmeli (:

Sen blev det som sagt lite film med Hampus och Jennie men hon stack hem efter en stund, jag somnade till lite sen drog Hampus och jag skulle egentligen hänga med gänget till bälinge nu på kvällen och bada men jag är lite sleden faktiskt. Tror jag håller mig bättre i sängen faktiskt. Kolla på film och bara chilla (; hahah..

Och de snackas om ännu varmare väder imorgon, me like. Jag ska minsann va ute imorgon också (: hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0