Dagen.

Så jag blev väckt klockan nio imorse av syrran för jag skulle ju köra henne, men så kom pappa hem precis när jag gått upp och han skulle köra till jobbet och så så sa han att han kunde köra syrran istället så fick jag sova. TACK :D hehe.

Vaknade och slappade mest och suttit framför datorn och sånt sen skulle jag hämta syrran tjugo i tre i Pp så körde jag vid halv och var framme typ tio i, tack vare att dom håller på med vägen så får man stanna vid rödljus och sånt shit. Plus att fyrhjulingen behövde tankas och grejer så påvägen hem körde jag inte de hållet utan tog en slingrig väg istället (; haha.

Kom hem och planerade middagen, körde till Öa för att köpa grejer till middagen och idag så blir det ugnsbakad lax med löjromssås och pressad potatis. Mums så himla gott :D Verkligen!! Så snart är det middagsdags, thank god. Jag mår nästan illa så hungrig jag är . Käkat en halv negerboll idag för jag och syrran köpte d och delade på de sen har jag en biskvi och hon en dammsugare (; hihi..

Men ska checka till middan nu, ha det bra! (:

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0