"Favorit"-djur topp 3!

Vet inte varför, jag tänkte väl lite på de där med äckeldjur som jag, Sandra och Saga snacka om när vi va ute och gick här om dagen så tänkte jag att jag ville köra en med "älskling/favorit" djur istället..

1. Vargen, nog lite för att den tillhör hund-släktet men utrotningshotad och lite mer mysterisk och farligare.
2. Tigern, fast att den tillhör kattsläktet så gillar jag tigrar och har alltid gjort. Dom är fina, och jag växte upp med en tigernalle när jag var liten som jag aldrig kunde sova utan. Dom är också rovdjur, farliga och sånt.
3. Hunden, de måste de vara. Zindy är min gosnos som jag älskar så mycket och jag har växt upp med hundar och dom finns i alla möjliga utseende och storlekar så ja nog måste hundrar komma med på listan.

Vill du skriva en topp tre lista så utmanar jag dig att göra samma sak på din blogg, eller liknande sida.
Säg då till mig så kikar jag in och kollar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0