Gårdagen!

Jag och syrran gjorde vid oss och lite efter 6 begav vi oss hem till Petra, efter lite vägbeskrivning av Sarah gick det bra och vi gick åt rätt håll sen mötte vi även Padde och två andra killar och han sa att vi va på rätt väg och vilken dörr vi skulle in i. Så vi gick in och där satt Sarah och tre tjejer som jag inte träffat förut och Petra höll på att stressa runder överrallt.

Gick ut och stod på balkongen medans dom andra rökade så snackade vi en massa fotboll i början av kvällen, ölspelet kom ganska så snabbt igång och vi gick inte säga namn, vi skulle säga olika saker innan vi drack, vi fick inte nudda marken så när Sarah och syrran skulle på dass så såg d ganska roligt ut när dom klättra runder med två stolar ^^, och kvällen gled mot mörkt och vi skulle gå till festivalen.

Vi åkte den där Miami två gånger, sen hade jag inte mer biljetter så jag satt och tittade på istället. Sen gick vi och kissa x antal gånger. Följde efter strömmen för att se va som hände med bråken o sånna saker. Sen stod man och snacka i den klungan och lite politik med Lina lite där. Sen hitta vi ett "disco" så jag och syrran stod där mitt på gatan och dansade till en sång sen sprang vi tbx till Sarah och Lina. Sen gick vi tillbaka till dom andra och sen var kvällen typ slut.
Så in i själva öltälten kom vi minsann aldrig hehe.

Pappa hämtade oss på Statoil och vi åkte hem. Jag gjorde grillade mackor i ugnen med svampstuvning som jag råka hälla alldeles för mycket vitpeppar i hahahaha. Jaja åt sen ble de starta GW för jag va inte speciellt trött. Vaknade sju sen halv åtta imorse och drack typ 1 liter juice och sen kolla jag GW för jag kunde inte somna om. Sen somna jag tillslut och nu är jag vaken och ska väl snart ut och hälsa på alla som är där ute. CEPE FINT VÄDER JU ! :D

xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0