HAHA vilken dag.

Igår skulle vi göra poppa popcorn och då blev dom lite brända trodde vi och de rök så bara skaka vi sen sa Sandra att det fan brann i påsen jag började asflabba. Ofta man lyckas göra så att det börjar brinna i popcornen men visst vi lyckades ^^,

Denna dagen går bara utför, allt vi rör bara blir helt wierd men ikväll blir det vin och grillning och dricka. Ja de kommer gå ännu mer utför men detta gillas hahaha.. Det var nog något konstigt i kladdkakan :P

Snart ska vi ta en cyckeltripp ner och handla inför kvällen, i guess men som allt går nu så tar vi säkert bilen.Ajja have to go nu. Ville bara skriva av mig. Hade bra!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0