I brist på annat..

Här kommer en lista som så många fler gjort, så jag gör den också (;

1. vad heter du? My Svensson.
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Detta var nog de ända.
4. vilket stjärntecken är du? Fisk.
5. vilken årgång är du? 1988
6. vart bor du? I ingenmans land.
7. bott utomlands? Ja fyra månader i Bulgarien.
8. flyttat antal gånger? 1 gång.
9. vart skulle du vilja bo? Utomlands (;
10. vilken skolklass? Går inte i skolan längre.
11. vad vill du bli när du blir äldre? vet inte, svårt att säga.

UTSEENDE
1. hur lång är du? Omkring 160 cm.
2. hur mycket väger du? Hemlighetsstämplat.
3. hårfärg och frisyr? Blont axellångt hår med en lite för lång lugg som behöver trimmas.
4. ögonfärg? Blåa och ibland gröna, beror på ljuset.
5. mest nöjd med? vet inte.
6. minst nöjd med? dubbelhakan.
7. skostorlek? 37, oftast.
8. glasögon? nej.
9. har du några piercingar/tatueringar? Naveln, Näsan, Läppen, Öronen. Sen har jag en drake vid höftbenet typ.
(skulle gärna vilja pierca tungan men d blir nog inget av d)

FAVORITER
1. filmer? Twilight helt utan tvekan (:
2. låtar? Varierar, olika varje vecka (;
3. årstider? Våren för det är då värmen är här.
4. mat/dryck? Pasta, kyckling, grillat och ugnsbakadlax / Cocio, Juice.
5. djur? Varg.
6. färg? Rosa.
7. parfym? Olika, ett samlingsobjekt men jag älskar fortf. Fizzy parfymen.
8. tv-program? Gossip Girl, Desperate Housewives , Grey's Anatomy och en hel hög till.
9. ämne i skolan? Musik och idrott (fast går dock inte i skolan längre)
10. sysselsättning? Musik och titta på serier&filmer.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Ingen.
2. vad använder du just nu för skor? Barfota.
3. favoritfärg på kläder? Olika.
4. favoritmaterial på kläder? Beror på vad d ska va.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En helt ny full Garderob.
6. favoritaffärer? H&M and i dont know.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? varierar..
8. favoritmärke? Inget speciellt.
9. vad har du för byxstorlek? vet inte.
10. vad har du för tröjstorlek? medium typ.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Förlitet för allt mitt skit, men ändå lagom.
2. vilken färg på tapeterna? Beige och brun.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? beige, trä..
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, för det är där jag spenderar mest tid. Sover och kollar film/serier på datorn.
5. vad vill du ändra där inne? Moblera om lite bara.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja men används inte då allt ses på datorn ändå.
b) video/dvd? Nej de är utlånat till mamma&pappa.
c) dator? Ofcourse, hade nog inte klarat mig utan den:P
d) stereo? Ja fick ju i julklapp :D
e) telefon? Nerpackad någonstans finns en trådlös. Men annars finns ju mobilen (;
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Vår tomt, grannens tomt och en fet åker bakom några sledna byggnader.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sitter vid datorn eller ligger i sängen.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Zniid om jag lyckas tvinga henne (;
10. favoritpryl i rummet? Datorn.

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Klas.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Ludd skulle jag tro.
b) skolväska just nu? Har ingen skolväska.
c) handväska eller liknande just nu? Körkort, nycklar och pengar.
3. vad är du beroende av? Musik, halvt om halvt suduko.
4. vilket land kommer du i från? Sverige.
5. vilken sorts lypsyl använder du? Just nu inget.
6. vad tror du på? Att man inte ska leva livet för seriöst utan ha roligt as well.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen.
8. vad köpte du senast? Shott på Tapaz i lördags.
9. har du nåt husdjur? Ja hunden med  många smeknamn (:
10. vad bor du i? Ett hus.

GREJER
plånbok: En stor svart med mönster på men används inte i handväskan för den är förstor (;
tandborste: Rosa/Vit.
smycken: Halsband är ett måste (; Sen finns en hel del till..
solglasögon: Svarta Pilotare och sen Mallis brillsen som är hemma hos Anna.
nagellack: Naturell (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0