Jobbig morgon..

Vaknat sådär varannan timme sen klockan fem, roligt. Nej inte direkt men det är tack vare olika saker så som att de var för varmt, jag behövde gå och dricka, eller toaletten kallade, brushan knacka och fråga mig en sak x 2, mobilen vibrerade och klockan ringde. Men nu är jag iallafall uppe och är lite sleden.

Träningsvärk i ena foten igen, men de går väl över. Får se om jag tränar på torsdag eller inte. Vill självklart men vet inte om d skulle va bäst o låta bli. Aja vi ser, jag lär säkert va med iaf.
Men träningen igår började väl lite halvkasst tack vare mina vrister men sen kunde jag pusha mer, och efter tagit sån salva på vristerna så gick d ännu mer galant att springa. Dock när jag sen sluta så brände d som satan men hellre d än inte kunna springa. Mycket hellre...

När träningen va slut blev d glass på stattan och sen drog vi när regnet kom, sen körde jag och syrran i blixtrarna. Va smått skraja när vi skulle från bilen till huset, men ifs hade ingen blixt kommit på ett tag då (; In, gjorde två mackor jag skulle äta. Älska detta mamma och pappa hade ju varit på city gross och hela kylen och frysen är fylld med nya grejer.

Sen när åskan och de avtagit startade jag datorn men icke funkade internet så de blev krypa isäng och kolla på G.W och CSI NY tills jag somnade, som jag gjorde tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0