Lördag.

Varit ute ganska mycket idag, det är så himla fint väder så man måste ju ta vara på det. Sen skulle brushan o My ha chips och sånt till ikväll så jag körde dom till Öa så handlade vi och sen hämtade vi grejer hos My och sen körde vi hem igen.

Jag lastade in grönsakerna i kylen sen fick jag leta efter mina bilnycklar ett tag för jag förlagt dom någonstans. Leta i väskan säkert tre gånger, i pappas väska, i plånboken och överrallt utom där dom var såklart. Sen hjälpte brushan mig och efter bara ett litet tag hitta han dom. Dom låg bredvid kylen hahah ^^, Jaja så är det..

Storebror kom precis på ett litet besök, hann inte med så mycket för han skulle egentligen bara hämta en sak sen åkte dom typ igen efter en liten visit..

Ikväll ska vi grilla, jag hoppas dom fixar de snart jag menar jag ska snart iväg så hade vat bra om grillen startades nu. I denna sekund ^^, Ja sen ska jag göra vid mig och grejer, men lika bra att vänta så man inte svettas ner igen. Menar de är väldigt varmt idag!

Aja ska få fart på daddy nu, så vi kan fixa käket snart (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0