Måndag.

Så har varit och lämnat brushans mckläder, hämtat hem hans gymnastikkläder och sen åkte vi inom netto o handla dricka, sån snäll syster är jag att jag slänger mina sista slantar på dricka åt han (; hehe..

Sen körde jag hemåt igen, och påvägen från Pp till OD så håller på att fixa vägen och påväg till klippan ble d lite problem haha, jaja sen påvägen hem så gick d galant bara snigelfart..

Nu är jag hemma och ska bara ta de lugnt och sen hör mamma av sig när hon är i byn så ska vi åka och spela innebandy. Så denna veckan blir de minsann tre träningspass. Först innebandy idag och sen två fotboll (: wii.
Måste få tid i veckan att åka och titta på fotbollsskor, för jag kan inte springa runder med skateskorna ^^, höhö. Jaja..

 
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0