On the edge of breaking down..

Tror seriöst jag är påväg att få ett jävla sammanbrott eller något. Jag är schitzofren i den bemärkelsen just för att jag med människor omkring mig (exklusive min familj) kan slänga på ett leende, få in skratten och faktiskt vara glad på riktigt. Sen hemma är det precis tvärtom, surheten bitterheten irretationen och allt kommer. Leendena är få och glädjen desstu mindre.

Så 'Jag är bara lycklig när jag dricker' stämmer ganska bra in på mig just nu. And that's it.
Orkar inte med detta just nu så vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0