Platsbanken..

Det blir väl så att jag snart måste köra och skriva in på arbetsförmedlingen igen, inte för jag ser meningen (jo enbart pengarna) för jag sköter allting hemma ändå. Jag går in på platsbanken iaf typ en gång i veckan och kollar om det kommit några intressanta jobb, har redan skrivit ut tre stycken och sökt ett jobb. Men sen får jag aldrig dom ):Det är de mindre roliga..

Saken är den att nu söker jag t.o.m typ värsta skitjobben, typ diskare och städare (hellre de än laga mat, förlåt men klarar inte matlagning o grejs.) Nej vi får väl se hur det går denna gången. Hittade ett jobb som receptionist på ett hotell i Turkiet, de hade varit något för jag vill testa på de jobbet. Verkar roligt.

Sen kanske jag ska söka in och utbilda mig till reseledare och sånt, det borde ju vara ett perfekt jobb till mig då jag bara vill resa hela tiden. Det eller typ flygvärdinna, guide ja något inom turism borde ju va mitt område. Men men..
Ett steg i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0