Reklampaus..

Och då har man ju inget bättre för sig än att bara kladda ner lite här :P Förlåt, kanske ett måste jag har i mitt liv. Höhö. Imorgon ska jag minsann bränna den där skrivan som inte blivit bränd ännu, need musica i bilen (;

Sen i helgen ska jag minsann dammsuga min skitiga lille Dagge. Ja för jag döpte bilen till Rost Dagge för det står ju Dag på regskylten why not Dagge liksom (;  (vet jag är trött, därför svammel)

Imorgon ska jag kanske också iväg och kolla fotbollsmatch, sen när vi kommer hem (syrran & jag) så ska vi mysa ner oss i soffan tillsammans med mamsen och kolla Twilight (: mys mys !! :D

Sen på lördag har man blivit bjuden 20års fest och dit skulle man ju, så dricka måste fixas imorgon också. Ja de känns som mycke rör sig i huvudet nu, men vi tar en dag i taget och ser hur de går (;

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0