Saturday!

Hallåja..
Mamma kom in i morse och fråga om jag skulle till systemet då jag snackade om de igår, men hallå fast de stänger ett behöver man ju inte åka klockan nio på morgonen så jag vände på huvudet och somnade om. Vakna sen med ett ryck och trodde jag snoozat för mycket men då va d en minut till mobilen larmade att det var dags att gå upp. Så halv elva började jag dra på mig kläder och sen drog jag och mamma till Örkelljunga.

Inom Ag's eller ja Coop men what ever:P Mamma köpte lite inför kvällen och jag köpte lala :P Sen drog vi till systembolaget och köpte lite dricka sen körde vi hem till Morfar och han var minsann hemma. Även min morbror och mina två kusiner Lance och Andy var där. Busfröna höll på att gunga på en söndrig gunga och slängde sig ner och hade sig, inte lugna för en sekund (; så söta!! Ja sen efter de så blev de rakavägen hem med en del svängar (;

Nu sitter jag här och lyssnar på Paper Gangsta och Money Honey, dom var bättre nu än inatt t.o.m ;D höhö..
Jaja men mycket mer har jag inte att säga..

Vad som ska göras idag:
- hitta kläder till kvällen.
- äta något innan jag drar, typ snart.
- packa med mig allt jag ska ha.
- kalasa hos sandra och sen dra till stinsen (; höhö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0