Skit också! ):

Brushan och My skulle hem till henne för att fira sin mamma så tänkte jag att jag kunde skjutsa dom eftersom att jag ändå behövde tanka (ifall jag kunde få låna mammas tankkort) så vi väntade på att mamma skulle komma hem från jobbet. När hon kom hem så va hon snäll och lät mig låna kortet, eller ja hon följde med för vi skulle handla lite också.

In på Coop där brushan och My köpte present till hennes mamma, jag köpte mat till mig och syrran då hon va hemma från skolan men d va lite gnäll där och jag visste inte vad jag skulle ta så vi tog bara något. Sen upp till banken jag skulle kolla om jag hade några hundralappar på kontot sen körde jag runder o leta parkeringsplats för jag behövde in på systemet, hittade, hoppade av och handlade dricka till morgondagen..

Sen körde vi och lämnade av brushan och My hos henne sen körde vi till preem och tankade bilen, när vi sen skulle svänga upp på 90vägen körde jag på något så de tickade från däcket, mamma hoppa av för att se om de va punka vilket d inte va för hon tryckte och sparka lite på däcket haha. körde vidare, de tickade fortfarande så mamma av igen och kolla. Vi bestämde oss för att köra hem till morfar för min morbror Morgan skulle säkert vara där. Körde försiktigt , då jag inte visste vad de va. Körde och ställde mig, min morbror Masse va där med pågarna så sprang och hämta han och precis när jag skulle visa han däcket så såg jag en jävla skruv med någon bricka som satt i däcket. Masse skrek "nej för helvete dra inte ut den då har du inget luft kvar i däcket". Jaja kul sånt. Så skulle vi köra till bilfirman där i Öa men de va stängt så körde hem sen kolla pappa på de och den får väl bli inlämnad i perstorp antingen imorgon (om d är öppet) eller måndag. Kul när bilen äntligen är fixad att jag måste köra och pajja däcket^^,

Men till mitt försvar så hade nog vem som helst kunnat köra på de, menar vem letar efter skruvar på vägen? Fast å andra sidan så köra jag i alla hålor och sånt påvägen så jag är inte direkt försiktig om däcken ändå:P

Menmen.. Maten satt jävligt bra i magen och nu är jag lite smått sleden. Men detta är några timmar av min fredag. Så kolla någon fotbollsmatch idag är det ingen fråga om. Dock ska jag hämta brushan o My sen men då får jag väl låna mammas bil eller bussen kanske är bäst (; Aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0