Slaughter



Är en skräckfilm baserad på verkliga händelser..
Faith är en tjej som i början av filmen flyttar till en ny stad pga ett ex hon vill bli av med av personliga anledningar. Hon träffar och börjar umgås med en bondtös vid namn Lola som älskar att festa och gärna träffa nya rika män som hon kan utnyttja på samma sätt som dom utnyttjar henne. Faith flyttar in med Lola på bondgården och börjar bli nyfiken på konstigheterna som händer på farmen och snart blir det för mycket, hon kommer för nära sanningen och då får hon betala, måste hon betala med sitt liv?

Saken är det med denna filmen att jag inte riktigt vet vad jag tycker om den. Spänningen kom inte föräns i slutet tyckte jag och då var den ganska eller lite bra. Men innan det var den nog lite dryg kanske. Jag löste lite suduko och va väl inte så engagerad i filmen först. Men den får två och en halv blööbies av fem. (markerad dock bara med två i betyg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0