Tisdag och fotbollsträning (:

Meningen var att syrran&brushan skulle till körskolan, jag skulle köra dit dom och åka och hälsa på Sandra men så skulle dom inte dit för dom redan varit på den lektionen innan så därför kunde jag heller inte hälsa på Sandra för då hade jag aldrig hunnit och grejer. Så allt blev bara kludd innan ..

Men fotbollsträning idag iallafall mellan 19 och 21 (: trevlans!
(håller tummarna på att fötterna orkar med^^)
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0