Alltid ska de vara något.

Tog en tripp till Örkelljunga förut för att fylla upp drickaförrådet tills imorgon, när jag skulle låsa upp bilen där hemma så tog det hur långt tid som helst att hålla på att vicka, tillslut gick de och jag & syrran hoppade in i bilen. Plockade upp S & Son påvägen sen körde jag dom till mc donalds, glömde dock nästan sväng in där syrran bara "HRM!" , jag satt mig på bromsen och svängde in hahaha.

Inom systemet då för att inhandla min dricka, upp och bilen va lika seg att öppna igen. Sen vidare till Coop för att handla hårfärg, kom även hem med nytt munskölj då mitt lysterine (orka stavning) håller på att ta slut och detta verkade nice, även en ny sudukotidning och lite fågelmat (sånna goda sesamkakor) sen ut till bilen och denna gången stod jag där och blev nästan sur innan jag kunde hoppa in i bilen, de såg säkert mysko ut att jag stod där hur längesom helst. Tog nästan fem minuter (okej fem snabba men ändå)..

Hoppa in i bilen och gasade hem. Sitter här nu och lyssnar på musik och grejer. Ska snart be mini D att färga mitt hår. Behöver få bort min äckliga utväxt, sen får jag bestämma senare om jag ska färga de mörkt eller bara slinga för jag har ju en mörkfärg hemma hos Sandra :P hehe..

Jaja, nog om detta! Måste ut o gå mig trött så jag somnar tidigt ikväll. Ångest Ångest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0