Ännu en snabbis.

Stack till familjen A där vid halv fyra tiden och satt ute och kela med katterna i väntan på att pappan och barnen skulle komma hem. Sen började vi fika med direkten, plocka undan, starta diskmaskinen och diska undan övrig disk sen startade jag Lilo&Stitch (stavning?) till dom två minsta medans dom två äldsta satt och spela spel på datorn.

Sen blev det blöjbyten och lite tvtittande tills mamma A kom hem och vi pratade lite om några dagar sen gick jag hem. Det är lite läskigt att gå vägen hem i mörkret för man har skogen med sig hela vägen nästan. Men idag va mindre läskigt för jag gick förbi de ända huset och ut kom tre unga killar på cyklar så dom höll ju nästan mig sälle där utan att veta de. Kände mig inte lika ensam och lika rädd iaf :P Vet mesig men mörkret skrämmer mig, man ser ju inte vad som kan gömma sig där hehe (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0