Är fortfarande full,

inte på alkohol, inte på livet, inte på glädje utan på mat i magen. Åt kvällsmat typ vid sju-åtta tiden och jag är fortfarande mätt. Ja de brukar man kanske vara sån kort tid efter tänker ni, men nej jag har fått värsta konstiga matvanan ever. Är jätte hungrig, kan inte få ner något, blir jätte hungrig igen så håller de på så.

Men ikväll gjorde jag ifs svampstuvning och grillademackor till kvällsmat, det mättade väl lite mer än yoghurt gör. Mysteriet löst (; haha..

Sen har inte mycket hänt som senaste timmarna, har mest bara degat i sängen och kollat på NCIS LA som faktiskt var en hyfsat bra serie dock ingenting jämfört med vanliga NCIS, mer csi eller något fast med navy-gubbar för inget kommer någonsin kunna ta Gibbsplats, han är min idol. Hade velat ha han som morfar/farfar eller något sånt för han är så grym (:

Nåväl, ska slappa lite till. Trevlig kväll! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0