Dags för mitt vatten.

Klockan närmar sig tre och mina ögon är långt ifrån trötta. Har gjort lite nytta under timmarna som gått även om det bara var lite. Men fick i mig min "kvällsmat" och har nu även plockat undan disken som blev av den, varit nere i källaren och fixat med tvätten och hängt upp lite som inte skulle torktumlas.

Ska alldeles strax gå och borsta gaddarna sen blir det halsa ett glas vatten och fylla upp glaset på nytt och ta med det in på mitt rum. Det blir alltid så, att jag kolpar i mig en massa vatten när jag ska sova. Dels för att det alltid lyckas bli hundra grader varmt på rummet och sen jag gillar att fylla magen med något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0