Delen av mig jag helst sluppit.

Jag skrev ju förut i ett inlägg lite sådär att jag förändrats lite till de bättre tack vara honom. Ikväll/natt insåg jag att den delen av mig jag ogillar är kvar, den delen som samlar på allt negativt jag kan tänka på till en liten boll och samlar det där tills jag inte längre kan ta det.

Sen kommer den känslan av otillräcklighet, att jag inte bra nog för något. Att jag inte klarar något, ända ordet som passar in är misslyckad! Du är trots allt snart 22 år och har inget jobb och bor fortfarande hos dina föräldrar. Sen finns det så mycket annat som finns med i denna bollen, och de finns bara så mycket jag klarar så ligger jag och kollar på dataskärmen, hör dialoger, får tankar i huvudet sen kommer tårarna av ingen anledning alls...

I go crazy.

Åter igen vaken till tidigmorgon, kommer väl somna inom två timmar och vakna upp där runt två snåret som vanligt! GAAH.. Vill ha denna orken, piggheten o sånt på dagen , inte nu när de är sängdags för längesen :S Är snart dags att köpa hem ett flak hustler igen, bryr mig inte hur de skadar mitt hjärta.. I need the energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0